Publicat de: cercelush | ianuarie 24, 2010

Lumea jucariilor

Azi m-am pomenit ratacind prin sectia jucarii a magazinului in care am intrat pentru cu totul altceva. Tot astazi mi-am dat seama ca asa fac aproape de fiecare data cind ma pomenesc pe linga raftul cu jucarii de plush.  E o tentatie careia femeile cu greu ai fac fata, iar psihologii o explica usor si pe intelesul tuturor, instinctul matern se face vinovat de faptul ca atunci cind zaresti o mutritza dragalasa si dulce esti gata s-o giugiulesti si sa o tot dezmierzi cit incape.

Multe dintre jucariile mele mici si dragalase au povestile lor, intr-una din zile voi spune aceste povesti copiilor in grija carora le voi lasa.

Dupa ce am lasat intact raftul cu jucarii din  magazin, m-am apucat sa rascolesc toate magazinele virtuale, am studiat preturile, calitatea si pina la urma am ‘achizitionat virtual’ citeva dintre cele mai haioase si dragalase.

Maimutica in cauza imi aminteste de mine in zilele mele BUNEEEE!!!

In asteptarea lui don Gibon!!!

E Makakatzika – bombomika!!!

Cineva l-a suparat…!?!

Am un Junior – marisor !!!!!!

Ursuletul mic provoaca bucurie mare!!!

Made in China ….adica e chinuit !!

Jucariile au si ele jucariile sale!

El va avea grija ca de pe blogul meu sa nu dispara nicio jucarie!!!

Si jucariile pot avea priviri senine!!!

Cura de ingrasare…..ca sa cresc MARE!!!

E atit de cocheta…avem si capoate asemanatoare!!!

Pufos si un pic…suparacios!!!

Gata oricind sa imbratiseze!!!

Astept saniuta!!!

Topesc orice ghetar!!!

Si eu topesc…orice inima!!!

Prea pufos ca sa ma tii departe de tine!!!

In doi pe orice raft e bine!!!

…Mici….Multi…Martinei…

M-am ratacit intr-un lan de levantica!!!

Vis de balerina – balerina de vis!!!

Ursu… lele

Ne bronzam ..rumeniti sintem mai doriti!!!

Dulceeeeee!!!


Eu sint mic, prosopu-i mare…


Familia Rontzaila!!!


Trist , tristishor, tristutz…



Vreau si eu la ‘ungherash’ cu un asa iepurash!!!

Tristete sau blindete citesti in ochii lui?


Ca sa ne vezi bine…pune-ti ochelari !!!

Nu mai caut sa scriu nimic, pur si simplu ma bucur de micii mei prieteni de plush, iar aceasta bucurie o impartasesc cu tine!!!


N.B.: Tovarasia copiilor este o cura de sanatate pentru suflet.



Lasă un comentariu

Categorii