Publicat de: cercelush | martie 9, 2010

Plec pe Marte… in Martie plec

Smiley a mai lansat o piesa. O alta piesa buna!!!

Cu aceasta ocazie am aflat ca are si un site , iar piesa are si  un clip si o mica poveste-comentariu  .

A inceput sa-mi placa de cind era SIMPLU, un simplu baiat bun, dar asta nu mai e o noutate pentru cei care ma cunosc. Alta era ideea acestui text. Mi-am dorit sa-i contrazic pe cei care cred ca  azi nu se mai face muzica buna, cu tîlc etc. Argumentul meu e simplu si poate chiar simplist ori simplutz – piesa asta „m-a prins” , muzica m-a convins sa ascult si versurile, iar eu m-am regasit aici, ca si miile de ascultatori si iubitori de SMILEY.  Mi se pare suficient ca sa plac aceasta piesa si sa o consider buna.

Da, inca ceva, mi se pare ca  daca urmaresti atent clipul te poti recunoaste si tu, sau cel putin vezi din profil starea lucrurilor la moment.


Lasă un comentariu

Categorii