Publicat de: cercelush | iulie 2, 2009

Gasca fara nume…Gasca cu renume…Gashka fara gisca!!!

Mult a mai trebuit sa astept ca  sa aflu si eu cum e sa ai o gasca a ta,am asteptat vreo 20 de ani, o nimica toata.Dar a meritat efortul , adica asteptarea.  Am o gasca. ori poate gasca ma are??

In fond, nu conteaza cine si asupra cui detine „act” de proprietate, important este ca placerea(a nu se confunda cu plecarea) sa fie comuna .

Cit timp am avut doar amici nu mi-a venit niciodata ideea sa verific in dictionar explicatia cuvintului gasca, acum cind am una (ori gasca ma are?…grea intrebare) am cautat sa aflu definitia.(GÁŞCĂ găşti f. fam. depr. Grup restrâns de oameni care, unindu-se, recurg la acţiuni reprobabile; şleahtă; bandă; clică; clan; coterie)

Explicatia “dexiana”(adica din  DEX) nu mi s-a parut completa, lipsesc numele membrilor de onoare si de valoare ai gastii noastre. Nu o sa fac aici si acum aceasta completare pentru ca fiecare e in stare sa isi divulge “identitatea si sa-si laude personalitatea” la rubrica Comentarii.

Din explicatia dexului-inteleptului  e lesne sa intelegi ca nu-ti poti atribui numele de gasca daca , (grup restrins fiind) nu faci actiuni reprobabile.

Avem de ales,fie incepem sa facem actiuni deocheat de reprobabile fie rescriem dex-ul si definitia lexemului gasca.

Dragi membri competenti si omniprezenti, potenti si inteligenti, rogu-va sa va exprimati liber si in mod democratic votul  pro sau contra actiunilor reprobabile doar de dragul ca sa putem sa ne numim de azi si-n vecii vecilor….GASCA. 


Lasă un comentariu

Categorii