Publicat de: cercelush | septembrie 9, 2009

In cautarea Cerbilor pierduti

Am urmarit pe cit am putut editia din acest an a Cerbului de Aur, as vrea sa cred ca deceptia mea se datoreaza neatentiei , oboselii mele si nicidecum organizarii unui astfel de eveniment. Muzica mi s-a parut adesea neinspirata, pe alocuri insipida. Nu vreau sa ma refer la recitalurile trupelor consacrate si apreciate,ele si-au facut datoria. Cit priveste prezentarea si concurentii, as fi vrut sa admir calitate si talente in cantitati industriale.Cerb lopatar

Acum ma intreb si astept sa gasesc un raspuns, cine delegheaza reprezentantii Moldovei la acest concurs? Cine decide ca 2 ani consecutiv sa mearga inbtr’acolo Olia Tira? De ce PashaNo regrets, no lie……??!!!??

Acum ca tot stau strimb incerc sa gindesc drept, cum a reusit sa aduca Alexa trofeul de la Mamaia si cum de Geta nu a putut sa „traficheze” de la Brasov  macar o cornitza de cerb? Daca tot vor continua jurizarile masluite la concursuri de acest gen in citiva ani coarnele cerbului vor fi doar un cuier pentru mediocritati si talente siliconate.

Aici  vei gasi fragmentul din evoluarea finalistei Geta Burlacu,poate reusesti sa iti faci o impresie si sa iti dai seama daca au fost intemeiate sau nu supararile Getei legate de jurizare.

 Pentru o doza mai mare de obiectivitate cauta sa asculti si celelalte piese cistigatoare din concurs.

Surprinzatoare a fost si Nadine, cindva solista trupei Millenium,cuceritoare vocea Jasminei ,dar Cerbul a vrut sa-l urmeze pe Antonino in Italia.

Asta e….s-au pus coarne ,  s-au taiat, dar de ascultat am ascultat un repertoriu cam blazat! 


Lasă un comentariu

Categorii