Publicat de: cercelush | septembrie 17, 2009

Am facut-o si eu!!!

Am facut-o si eu, am auzit-o cu cercelushii mei! In dimineata acestei zile la canalul STS, in showul matinal prezentatorul i-a zis-o pe shleau lui Pasha Parfeniev , prestatia lui la Cerbul de aur a last de dorit. Parerea jurnalistului se pliaza exact pe impresia ce mi-a lasat-o evoluarea lui Pasha la festival, dar asta e o alta poveste. Si daca tot ai scapat interviul acesta acum  sigur te intrebi ce o fi raspuns Pasha? Pasha s-a justificat, dar justificarile lui nu m-au convins. Cica a fost obosit dupa 3 concursuri la care a participat vara aceasta. 

Oricine poate obosi, e ceva firesc, dar mai avem atitia tineri si talentati odihniti care ar fi reprezentat tara asa cum se cuvine, de ce nu s-a optat pentru ei?


Lasă un comentariu

Categorii