Publicat de: cercelush | decembrie 27, 2009

Creaturi cretze si credincioase



Un studiu recent a demonstrat faptul ca daca te uiti la pozele fiintelor dragi starea emotionala si fizica se imbunatateste simtitor, zimbetul saruta buzele, linistea te imbratiseaza, iar privirea se relaxeaza in fotoliul placerii. Am apelat si eu la pozele creaturilor dragi, acum traiesc starea de bine si visez ziua cind o sa am un odor de catzel destept si credincios.



















Am ales pozele din multitudinea celor care exista pe net, am optat pentru rasa de caini care imi place la nebunie – Cocker spaniol. Daca as fi un caine  as alege sa fiu un Cocker spaniol, cu privire profunda si intelegatoare, cu bucle la urechi si o mutritza irezistibila.

Un prieten bun, un suflet curat, un cer senin cind norii au plecat..VIATA ARE GUST daca inima ta e tot timpul deschisa…..!!!



Lasă un comentariu

Categorii