Publicat de: cercelush | iunie 25, 2009

„Am platit amenda…”

„Am platit amenda, am dat 300”  aceasta a fost nada pentru Cercelush azi.

Intrun sfert de ora am aflat cit as fi auzit la un curs pentru carnet de sofer.

In cele ce urmeaza vei citi ceea ce a „stenografiat”  Cercelush :

” – Am platit starafu’, 300.

-De ce 300, parca era 600.

-Dap’ stii ca daca platesti in primele 72 de ore  se reduce amenda.

-Aaa….dar ce, n-o vrut sa ieie nica?

– Ei, avem numa 35 de lei si i-an zis, iaca, eu las aishtea 35 si mai aduc inca 150 peste 15 minute, n-o vrut, s.. a.

– Da cum te-o prins?

-Am mers pe la ocisnaie (statia de epurare a apei) si m-o prins ca nu aveam tehosmotru (revizia tehnica),s…a, o vrut sa-mi scoata si numerele, dar i-an zis ca lu acela care o trecut pe rosu nu i-o luat da la mine ca e mai simplu vrea sa ia, s..ka.  Mai, si inca ghini ca o trecut unu si „sinii”(beat) si n-ave nici documentili in regula si MENtii s-o apucat de capu’ lui, da eu m-am gindit, de ce nu o trecut acela mai devreme sa scap eu mai usor?!!”


Răspunsuri

  1. e sooper intimplarea…..cel mai mult m-a amuzat kum ai scris…limbajul.


Lasă un comentariu

Categorii