Publicat de: cercelush | iunie 29, 2009

O zi de Luni

 

Nu m-am intrebat niciodata de ce saptamina incepe cu o zi de LUNI. Am incercat sa le traiesc pe fiecare dintre ele asa cum sunt  zilele numite Luni- uneori aglomerate alteori epuizante, deseori obisnuite , dar mereu TRAITE.

Astazi am auzit in premiera noua piesa de la Voltaj de pe  albumul „V8” . O voi declara Imn al fiecarui inceput de saptamina. Poti citi versurile piesei mai jos, iar daca vrei sa o auzi acceseaza aici : http://www.youtube.com/watch?v=JMxNAPrWetc

 

voltaj Calin Goia

Voltaj – O zi de luni

 Port mereu cate-un nor deasupra mea
Inca o lovitura sper ca-i ultima
Dar apoi aud ploi ce-ntreaba-ncet
Mai vrei una aici sau la pachet?

Rea,rea,lumea-i mult prea rea
Mult prea rea sa-ti poata da mana ce te-ar ridica

M-am nascut doar sa culeg furtuni
Viata mea-i mereu o zi de luni
Dar chiar daca vantul va sufla
Nu ma va impiedica sa-mi gasesc duminica

Cat de mult mi-as dori sa pot zambi
Sa fiu rege si eu macar pentru o zi
Doar cu nori,fara zori, e noaptea mea
Si parca-i tot mai greu sa ies din ea

Rea,lumea-i mult prea rea, ca sa-ti dea
Mana care te-ar salva,mana ce te-ar ridica


Lasă un comentariu

Categorii