Publicat de: cercelush | iunie 30, 2009

Cutia cu vise…

Un test pentru rabdarea/curiozitatea mea e noul album al trupei Voltaj, albumul V8. Ieri am avut O zi de luni, astazi am Cutia cu vise si sunt sigura ca maine voi gasi o noua piesa in play-listul meu. Nu vreau sa imi bag nasucul si urechiusa cu tot cu cercelush ca sa ascult toate piesele intr-o singura zi, o singura ora, vreau sa le sorb lent, asa cum imi beau cafeaua.

Intr-o pauza de ceai sau cafea ai putea asculta piesa, poate gasesti si visul tau in aceasta cutie…. http://www.youtube.com/watch?v=WaxvURX90tU&NR=1

calin goiae

Cutia cu vise

Picaturi cad din cer

Spala tot ce a fost pina ieri

Curcubeu de vise mi-ai adus

Si lacrimi ce odata au fost s-au dus

 Doar tu esti mereu roua sufletului

Esti cutia mea cu vise vin iar zi de zi

Imi mai iau un vis dar stii sa o umpli iar cu vise

Esti Viata mea

Mi-ai pictat cerul griIn albastrul ochilor tai vii

 

Si fiecare noapte il presar

Cu miii si mii de stele mici si mari

Doar tu esti mereu roua sufletului meu

Esti cutia mea cu vise din ea zi de zi

Imi mai iau un vis dar stii sa o umpli iar cu vise

Esti Viata mea

 


Lasă un comentariu

Categorii