Publicat de: cercelush | septembrie 29, 2009

„Ai toata viata inainte” Romain Gary

Toamna aceasta am imbogatit, bogatia m-a inebunit. Sa fiu mai explicita, am citit cartea lui Romain Gary Ai toata viata inainte si ma simt mai bogata cu un prieten, Momo se numeste, e personajul care nu te lasa indiferenta. E cartea pe care am citit-o mai mult prin transport(acasa sufar de insuficienta cronica de timp) , e cartea ce mi-a creionat oameni „tratati” de destine si pe care-i recunosc in strada, pe strazi (atunci cind am timp sa-i studiez). Azi am vazut-o pe madam Roza „cu toate kilogramele ce atirnau pe ea si numai doua picioare”, personajul care s-a ales cu cea mai reusita descriere (parerea mea), maine s-ar putea sa-l zaresc prin multime pe Momo.orfan

Am avut la indemina creion si carton, am selectat frinturi de ginduri,  cauta graunte de adevar sau metafore amorezate,te vor motiva sa citesti cartea. Chiar e buna!!!

„Timpul e mai batrin ca oricine si se misca incet.”

„Spitalul – locul une te lasa sa moti cu tzaraita , in loc sa-ti faca o injectie..In Franta lumea e impotriva mortii usoare si te obliga sa traiesti pina mai poti suferi.”

„Legea e facuta pentru oamenii care au ceva de aparat impotriva celorlalti.”

„Eu n-o sa pup in fund viata pentru a fi fericit”( nu ma voi droga)

„Nu merita sa stai la discutii cu drogatii , astora le-a murit orice curiozitate.”

„Am ratacit numarind citi pasi are un trotuar si avea o groaza, fiin’ca nu mai incapeau printre cifrele mele.”

(despre un batrin)”acum se face din ce in ce mai prost fiindca n’a fost prevazut sa traiasca atit de  mult.”

„O lume intreaga se adunase in ochii cu care ma privea.”

„Nociodata n-am fost suficient de mic ca sa scap de necazuri.”

„Viata ai lasa pe oameni sa traiasca , fara sa mai bage de seama ce se intimpla cu ei.”

„Lucrurile bune au un gust si mai bun cind stai prost cu moralul. Cind iti vine sa mori ciocolata are un gust mai bun ca de obicei.”

 


Răspunsuri

  1. e buna cartea…traiasca cel care ti-a sugerat-o..citeste-o si da-o mai departe…


Lasă un comentariu

Categorii