Publicat de: cercelush | septembrie 25, 2009

Pasi de toamna in pantofi de doamna

Nu am o camera foto deocamdata , e o chestie de timp si de bani, dar una trecatoare. As fi iesit astazi , ca si alta data sa cutreier padurea toata in cautarea emotiilor cromatice. Am hoinarit prin lumea virtuala in cautarea peisajelor autumnale, vezi ce am adunat pentru o galerie …fara palarie(adica fara umbrela )!!! Aici postez si multumirile de rigoare autorilor pozelor, unii ucnoscuti altii necunoscuti, dar toti priceputi in ale artei fotografice.

Muzeul-Satului-Baia-Mare_emaramures.ro

Terapie  antistres, antiplictis….DE VIS….

Centrul-Vechi-Baia-Mare emaramures.ro

Doua poze superbe facute in orashul Baia Mare mi-au trezit gindul de a ajunge int’acolo.

plessey_david_traish

Lacul din padure

toamna hopa.ro

Linistea padurii

photo by xole carman

 

Ultima frunza….O’Henry  The last leaf  (citeste povestirea, e frumoasa). Am gasit si un filmulet inspirat din aceasta povestire a lui O’Henry , il poti urmari aici .

Nu lasa aceasta toamna sa plece fara sa-i daruiesti zimbetul si gindul  tau cald pentru diminetile ei cetzoase si noptile sale reci.


Lasă un comentariu

Categorii